duminică, noiembrie 09, 2008

Zelist

Deci citeam uneori pe blogurile jmecherilor, ăia de au traficul cel mai mare din ţară, cum erau ei nemulţumiţi că au mai căzut nişte locuri în topul Zelist sau că nu au ajuns în top zece şi alte nemulţumiri. Nu am avut până acum curiozitatea de a arunca o privire pe acel top şi site. Dar azi am făcut-o, pentru că am dat peste un blog plângăcios care avea şi link spre zelist.ro
Am aruncat ochii peste top 10 şi apoi am dat search pe blogul meu, şi minune, l-am găsit. Nu ştiu cum a ajuns acolo pentru că nu am adăugat linkul blogului meu niciodată la acel site. Deci habar nu am cum a ajuns în listă. Probabil pescuit de pe alte liste. În fine... sunt pe minunatul loc 11768, iar cea mai bună poziţie pe care am avut-o a fost 9586, iar cea mai proastă 12676.

Mă rog, nu mă interesează deloc topurile şi cât de în coada vacii mă aflu. Pentru mine acest blog este un mijloc de a lupta împotriva plictiselii şi chiar îmi place să scriu pe el. Plus că după ce voi fi dispărut de pe această lume vor rămâne şi aberaţiile mele scrise undeva. Pentru că altfel gândurile mele s-ar fi pierdut odată cu mine. Ceea ce e destul de nasol.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu