marți, noiembrie 11, 2008

Lui Gâdea îi place de pe YouTube

Personal îmi place emisiunea "Sinteza Zilei" iar Gâdea îmi e simpatic în unele momente. Îmi place emisiunea pentru că se ocupă printre altele şi cu bălăcăreala lui Băsescu, iar cine îl face de rahat pe marinar, poate scăpa şi cu crimă - în viziunea mea...
De ceva vreme încoace, printre temele de discuţie dintre invitaţi, Gâdea s-a apucat să bage clipuri de pe YouTube cu tot felul de trăsniţi d-ăia de se împiedică prin casă, se lovesc involuntar cu ciocanul în cap sau îi muşcă câinele de koaye. Deci clipuri amuzante de pe YouTube care au grămadă de vizionări. Bine...


Deci eu am înţeles că Sinteza Zilei e un talk-show pe probleme politice la ordinea zilei, iar când se făceau topurile cu gafele preşedinţilor am fost chiar amuzat şi am înţeles avalanşa de clipuri Youtubiste - care îl prezentau pe Bush dând cu capul de uşă şi pe Băsescu făcând-o pe ziarista aia, ţigancă împuţită, etc. Prin extensie, prezentarea acelor imagini era cât de cât justificată. Poate e prea mult spus...adică dă-le frate.
Ceea ce nu înţeleg e că după un timp, au început să curgă clipurile funny de care vorbeam mai sus - cu accidentaţii casnici, împiedicaţii, femeile cu fusta cazută, loviţii în organe, etc, etc. Iar Gâdea ce face? Întrerupe vreun invitat din vorbire, să bage un calup de astfel de clipuri, şi se mai şi pune să le comenteze pe sistemul: "Uite, ăsta a vrut să repare ceva, dar i-a alunecat scula din mână şi i-a căzut direct în cap - ha, ha, ha. Hai să ne trăieşti - avem şi noi ochi, mulţi avem şi internet acasă şi destui de mulţi am văzut clipurile respective. Poate de prea multe ori.
Poate pentru Gâdea sunt o noutate, altfel nu-mi explic dorinţa intensă de a le prezenta în emisiunea lui şi bucuria copilăroasă din vocea lui atunci când încearcă nouă să ne explice cum stă treaba, că poate nu ne prindem de fază.
Poate vrea să îşi facă telespectatorii să râdă în intervalul lui orar. Păi eu nu vreau să râd la Sinteza Zilei. Îl aştept pe Mircea Badea că el e cu hai să ne râdem.
Eu vreau să aud lucruri serioase la Sinteza Zilei. Unde eşti tu Tucă Doamne, să-i...
Poate, deşi sunt mai mult decât sigur, că vrea să ilustreze cu imagini topurile acelea care i-au trăsnit în cap în ultima vreme: Top imecilităţi, Top cretinisme etc - adică să ne arate cât de mulţi oameni imbecili şi cretini sunt pe lumea asta precum şi în România. Şi pe asta o ştiu.
Stau şi mă gândesc că imbecilitatea se identifică în situaţiile create de om la un nivel mult mai complex. De împiedicat se poate împiedica oricine. Ori cel ce se amuză cu atât de multă efervescenţă de un împiedicat, acel om ce e?
Da e amuzant, şi poţi să ai un zâmbet în colţul gurii, dar chiar o orgie de râs isterică în faţa naţiunii. Nu ştiu. Mie mi se pare cam de porc.
...să nu zic mai multe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu