joi, noiembrie 27, 2008

Nagyszerű román nyelv

Hat az valami gyönyörű




4 comentarii:

  1. Super anuntul dar ce inseamna: Hat az valami gyönyörű si Nagyszerű román nyelv

    RăspundețiȘtergere
  2. acum ca am citi tot anuntul, am remarcat pe langa PEREC si ciorap barbati (banuiesc ca se vinde cu perechea :)) si chiloti de femei de la 3 ROB (cred ca ROB e o combinatie intre RON/BUC), si am mai vazut si hala de casa. Nu stiu daca e halal sau o casa cat o hala...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nagyszerű román nyelv - Super limba romana
    Hat az valami gyönyörű = E ceva minunat.

    Eu am locuit pana la 12 ani in Miercurea Ciuc, in ungurime, si cumva le-am deprins si limba. Dar nu am invatat-o intentionat ci auzind un cuvant aici, unul acolo s-a intamplat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa ce e bine sa stii si limbi straine... prind bine.

    RăspundețiȘtergere