luni, noiembrie 17, 2008

Studiu de caz

Deci cred că mai toată lumea a citit prin reviste tot felul de studii - pe sistemul daca bagi în tine struguri te îmbolnăveşti mai greu de inimă, sau efectele mobilului asupra sistemului reproducător dacă mobilul este ţinut mult în buzunar...etc, etc. Sunt mii de exemple.
Ei bine am şi eu un astfel de studiu, rezultat la care am ajuns prin experienţă proprie.
Prim urmare muzica Trance, House, sau EuroDance şi ce-o mai fi de tipul Basshunter, Armin van Buuren, Paul van Dyk, E-Type .... ş.a.m.d provoacă dacă e ascultată un timp mai îndelungat (cam 3 ore sau mai mult), o senzaţie de foame destul de accentuată, în ciuda faptului că ţi-ai umflat maţul înainte. Şi pentru ca foamea să se instaleze în aceste condiţii, e îndeajuns să stai pe scaun şi nu neapărat să te rupi în scheme.

Sfârşitul studiului!

Update: Ia uite ce le încurcă Google când îmi indexează paginile, mai ales că nu am nici măcar un text asemănător pe întregul blog:

"În urmă cu 5 ore - Lastexit: Studiu de caz
O lumina sa ai, o lumina sa fii, Emilian Onciu… - Aflu de la Crina ca glasul cald si grav al lui Emilian Onciu se aude, nedrept de devreme, dintre ingeri. ...
xlastexit.blogspot.com/2008/11/studiu-de-caz.html - Pagini similare"



3 comentarii:

  1. apropo de:
    Update: Ia uite ce le încurcă Google când îmi indexează paginile, mai ales că nu am nici măcar un text asemănător pe întregul blog:

    "În urmă cu 5 ore - Lastexit: Studiu de caz
    O lumina sa ai, o lumina sa fii, Emilian Onciu… - Aflu de la Crina ca glasul cald si grav al lui Emilian Onciu se aude, nedrept de devreme, dintre ingeri. ...
    xlastexit.blogspot.com/2008/11/studiu-de-caz.html - Pagini similare"

    nu a gresit google. chiar avea asa ceva pe respectiva pagina. uite aici ce a vazut google la tin epe pagina http://teo13.ro/Pictures/lastexit.JPG

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe - mda.
    Pai eu credeam ca se crawlerii aia de la Google sau ce folosesc ei pe acolo "citesc" ce trebuie, adica postul. Daca din tot postul meu nu au luat nimic si au luat doar un text gasit pe colea inseamna ca mai au de lucru :D
    Oricum mersi de efort pentru ca ai facut print screen-ul. Am mai invatat ceva :)

    RăspundețiȘtergere