duminică, noiembrie 02, 2008

Manea Experiment

Deci, eu în viaţa mea nu am ascultat o manea de la cap la coadă. Şi până acum am avut noroc să nu mă trezesc niciodată într-un mediu manelist ca să fiu obligat să le înghit cu forţa. Nici măcar la nunţi în care să se bage manele nu am avut "onoarea" de a participa - asta în principiu pentru că nu cunosc manelişti. Sunt la fel de străini de mine ca cei care se droghează sau asasinii plătiţi. Singurele fragmente erau ălea de le-am auzit în anumite situaţii - de intram într-un bar infect să-mi iau ţigări şi aveau ăia manele pe Play. Aşa mi-am dat seama că nu îmi plac şi nici nu le pot înghiţi pentru că sună oribil.
Aseară m-am trezit că navigam pe Trilulilu şi nu ştiu de ce mi-a trăznit în neuroni de mi-am zis: hai să caut o manea să o ascult să văd care e treaba şi mai ales să o ascult fără subiectivisme şi să încerc să înţeleg ce le place la ăia de ascultă aşa ceva.
Am dat search pe Guţă, dar după ce am văzut stop screenul la unele vid-uri şi am vizualizat ce faţă de rahat puturos are, m-am răzgândit şi am zis să caut o manea cântată de o femeie.
Aşa am dat peste "Denisa - Eu te iubesc nu fac mishto". I-am dat play şi după jumătate de vidoclip am oprit-o şi am băgat repede un metal de la Battlelore, că frate nu am mai rezistat. Aşa am revenit la viaţă.
Deci a fost oribil - suntetul ală de turcisme distorsionate şi cu vocea aia gâtuită mâncând cuvintele de altfel penibile m-au terminat fizic. Deci maneaua e un fel de rap melodic turcesc cu vorbă ţigănească. Ai auzit ţigani vorbind? - gâtuiesc şi apoi scuipă vorba. Oribil. Deci nu am putut să ascult maneaua aia până la capăt. Şi în jumătatea aia de cântec am fost foarte chinuit, creierul respingea sunetul, iar ceea ce intra era procesat probabil în partea însărcinată cu identificarea scârbei. Vorbesc foarte serios.
Probabil că cei care ascultă playlisturi întregi cu aşa ceva, au suferit mutaţii genetice serioase, pentru că sincer aşa ceva nu poate determina creierul să elibereze acea compoziţie chimică de substanţe care ne dă sentimentul de frumos şi plăcut.
Probabil din această cauză maneliştii ăştia odioşi nu au nici un pic de gust - nici la haine, nici la muzică, nici la nimic.


Un comentariu: