marți, noiembrie 25, 2008

Am devenit dot.com

De astăzi sunt funcţional din nou 100% după cum observ eu până acum.
Din xlastexit.blogspot.com am devenit simplu www.xlastexit.com, distracţie care mă costă incredibila şi astronomica sumă de 10 dolari pe an. Pentru că e criză economică mi-am vândut săpunul din baie şi capacul de budă şi mi-am luat domeniu propriu. Sper că muriţi de invidie zdrenţelor. :)
Deci după iniţiativa colegului de blogăreală Teo, m-am gândit şi eu tot mai des să-mi iau domeniu si hosting ca să fiu şi eu independent. Am tot amânat pentru că ar fi însemnat să mă bag la wordpress.org şi mie nu îmi cade wordpress-ul bine la stomac. Chestie de gusturi, care de altfel nu se discută. Pur şi simplu nu îmi place.
Aşa că am apelat la soluţia cea mai uşoară şi destul de convenabilă: mi-am luat domeniu şi gata. Folosesc tot platforma Blogger, iar cei de la Google îmi găzduiesc site-ul pe gratis. Aş fi putut să iau şi hosting şi să fac transfer FTP şi din câte am înţeles tot platforma Blogger ar fi fost, adică opţiunea pentru hosting în altă parte.
Am zis dacă e să aleg între un hosting în orice altă parte şi între Google, aleg Google cu ochii închişi, pentru simplul motiv că e Google şi mai şi scap de durerea de cap cu FTP şi DNS-uri şi alte chestii de instalare. Aşa toată treaba au făcut-o cei de la Google şi pentru că am cumpărat domeniul prin intermediul lor am primit şi un cont de Google Apps gratuit, cu 200 de conturi email @xlastexit.com fiecare de 7GB, posibilitatea de a face alte site-uri sub acest domeniu sau ceva în genul ăsta şi alte mizerii la care nu mă bag că nu mă interesează. Mie îmi convine.
Ca să termin repede mai spun că mi-am tras un profil care nu duce la o pagină de Blogger ci la o mizerie făcută de mine în cinci minute, mi-am băgat un icon în adresa de URL şi am scos bara aia de navigaţie de sus, aşa că puţine lucruri aduc aminte de Blogger - cum ar fi arhiva caracteristică şi alte câteva mărunţişuri. Dar vorba aia - mulţi văd, puţini cunosc.
În fine toate paginile indexate până acum sub xlastexit.blogspot.com vor fi redirecţionate la noua adresă.


Un comentariu:

  1. aaa, te-ai scos. toate paginile de pe blogspot sunt redirectionate la noua adresa..la mine a ramas veche adresa cu ceea ce am scri acolo de izbeliste
    arhiva de blogger e exact ce as fi vrut si eu sa am pe wordpress...
    e mishto si cu conturile de email si cu subdomeniile. daca zici ca totul costa doar 10 dolari pe an... acum poti sa iti faci alte siteuri cu adrese de genul finlanda.xlastexit.com, muzica.xlastexit.com sau mai stiu eu cu vrei tu...
    oricum e o solutie foarte buna.. eu cand mi-am luat teo13.ro, aveam deja hosting pentru alt site si mi s-a parut mai complicat cu google, deaia am ales sa folosesc hostingul pe care deja il aveam.

    RăspundețiȘtergere