joi, noiembrie 06, 2008

YouTube Download - Probleme Gogule?

Nu ştiu - poate mă înşel eu, dar mă îndoi.
Deci de astăzi nu se mai poate downloada de pe YouTube. De fapt se poate, dar nu se poate face nimic cu fişierele descărcate. Nici un player nu le rulează şi se blochează şi convertoarele. Am impresia că cei de la YouTube le-au codat bine de tot, deşi dacă le dai jos tot în format FLV ţi se descarcă.
Am bănuit că e ceva suspect atunci când prin programul meu de download în loc de denumirea standard de get_video.flv, astăzi am observat videoplayback.flv
Doi la mână. Aceste fişiere nu se pot încărca pe Trilulilu pentru că îţi dă eroare la procesare.
Aşa că cei care luau de pe YouTube şi băgau pe Trilulilu din diverse motive (eu o făceam din plictiseală) ar trebui să se reorienteze spre Dailymotion sau alte cele de unde se poate lua şi sunt vizibile şi încărcabile. Asta până se apucă băieţii deştepţi şi vin cu o soluţie.

S-ar putea să mă înşel eu, deşi nu prea cred.
Mai vedem.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu