duminică, noiembrie 09, 2008

Alte bloguri

Când mă plictisesc şi nu am chef să fac ceva inteligent, dau click pe "Next blog" chiar aici pe Blogspot.com să văd ce le mai poate capul oamenilor de pe planeta asta.
Ce am observat! - Numărul imens de mare de bloguri de familie, aşa cum le-am denumit eu. În special sunt americani, care postează cam tot ce fac ei în familia lor sau cu familia. Bloguri cu denumire ca the Smith's, The Anderson's, Our Family, etc.
Pe sistemul:
"Astăzi am fost la picnic, iar pe drum, pe micul Billy l-a apucat pişarea. Am oprit maşina, iar Billy s-a dat jos şi a făcut pişu în tufişuri. Doamne ce copil deştept am."
Dacă e un blog mai serios te alegi şi cu o poză a lui Billy în acţiune.
Şi sunt enorm de multe bloguri de acest fel!
Mă întreb care e mecanismul mental carte îi face pe oameni să iniţieze astfel de bloguri. Ok - există bloguri mai mult decât personale, nu am nimic cu ele, deşi nu e stilul meu scriu chiar tot ce fac eu prin casă şi afară. Bineînţeles că scriu şi despre ce mai fac, dar filtrat şi când am ceva de spus. Unele informaţii chiar nu au ce căuta în spaţiul public.
1. Pentru că nu interesează pe nimeni.
2. Pentru că devii penibil si oamenii vor spune că eşti cam tâmpit şi cu lipsă de materie cenuşie.
3. Pentru că sunt îngrozitor de plictisitoare.

După mine un blog persoanal ar trebui să conţină ideile şi opiniile unui individ în legătură cu lumea, ţara, oraşul în care trăieşte, pasiunile lui şi cu informaţiile la care are acces precum şi interpretarea lor - si alte cele care să reflecte felul de a gândi al omului în cauză
Un post amănunţit, care descrie cum ai schimbat tu scutecele copilului şi ce ai găsit în ele, nu intră în această categorie.

Dar fiecare scrie după cum îl duce capul. Însă pe mulţi nu îi duce deloc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu