joi, noiembrie 06, 2008

Another day in Paradise

Încă o zi bună pentru blogul meu.
Nu ştiu ce m-aş fi făcut din punct de vedere al traficului dacă nu băgam posturile ălea cu Sasuke şi Sakura.
Simt cum dracul îşi bagă coada şi îmi şopteşte să fac un blog special doar cu articole şi media despre Sasuke şi Sakura şi să pun ad-sense pe el şi toţi copiii vor da click pe ad-urile dedicate iar eu voi ajunge un om foarte bogat - mwahahaha


Bucharest, Bucuresti arrived from google.ro on "Lastexit: Poze cu Sasuke şi Sakura"
Sighetu Marmatiei, Maramures arrived from google.ro on "Lastexit: Poze cu Sasuke şi Sakura"
Bucharest, Bucuresti arrived from google.ro on "Lastexit: Poze cu Sasuke şi Sakura"
Bistrita, Bistrita-Nasaud left "Lastexit: Sasuke & Naruto" via bp3.blogger.com
Bistrita, Bistrita-Nasaud arrived from google.ro on "Lastexit: Sasuke & Naruto"
Bucharest, Bucuresti arrived from google.ro on "Lastexit: Sasuke & Naruto"
Comarnic, Giurgiu arrived from google.ro on "Lastexit: Poze cu Sasuke şi Sakura"
Bucharest, Bucuresti arrived from google.com on "Lastexit: Poze cu Sasuke şi Sakura"


Un comentariu:

  1. asa fac si eu vizite cu idiotenia aia de remix al lui basshunter pe care am postat-o doar pt ca basshunter e din suedia si m-am gandit ca de ce nu.
    poate ar trebui sa fac si eu un blog cu manele :) lol... never ever nici daca as sti ca ma imbogatesc instant...
    dar a r fi o treaba sa imi fac un blog despre muzica si media...

    RăspundețiȘtergere