marți, iulie 01, 2008

Semnal M

Am auzit melodia asta prin 1999, parcă, când eram in sat la bunică-mea şi se putea prinde doar TVR1. Prima o saptamână a fost mai greu, dar după aia m-am obişnuit. Am stat atunci acolo patru luni pline. Nici nu erau programe proaste, dar cum ne-am obişnuit sa dăm cu pietre in TVR, multă lume nici nu mai ajunge pe acolo.

Semnal M - La Fereastra Ta



Voi lipsi o săptămână şi ceva. Mă duc într-o scurtă vacanţă prin Insulele Bali, Tenerife apoi Insulele Maldive si in final Mauritius. Sper să sparg cei 200.000 de euro pe care îi am bani de buzunar. Mă duc cu blonda care toată ziua m-a bătut la cap să îi iau o poşetă Louis Vuitton, aşa că până la urmă a trebuit să mai scot vreo 12.000 de euro.
BTW, voi i-aţi înţeles pe jegurile ălea de s-au ofticat că brandul ăsta super tare OK care e oricum beton de mishto şi-a făcut reclamă pe statuia aia nashpa de pompieri sau ce dracu au fost ei. Pe cuvânt nu am înţeles. Adikă vine Louis Vuitton în ţară(subliniez Louis Vuitton adică nu orice jeg de care au toţi bulangii) şi fraierii de ţărani se oftică pentru o bucată de stâncă cioplită şi cu eroi şi cu PLM că au luptat în nuş ce război. Pe cine PLM interesează. Ce fraieri! În PLM unii nu ştiu ce e aia să ai valoare şi să fi bazat.
Oricum eu mi-am luat un Vertu de 15.000 de euro, deşi mă simt destul de prost că a fost unul în faţa mea care şi-a luat unul de 50.000. Sper să moară toată familia lui, dar dacă nu, când o să mă întorc o să-mi iau unul de 70.000 de euro. Fraierul crede că e mai şmecher ca mine. Oricum când l-am văzut că se urcă într-un Porche Caen m-am mai liniştit. Băi, vă zic eu nu e maşină mai tare ca al meu Lamborghini pe care am dat peste 400.000 de euro, că am luat full cu toate opţiunile.
Nu ştiu ce să mai zic - doar că astăzi m-a atins din greşeală un cerşetor şi mă simt murdar, aşa că mă duc să fac un duş. Am robinete din platină comandate direct din Italia, mi-au venit acum câteva zile, aşa că sper să ma facă să uit această experienţă traumatizantă.
În ce lume infectă trăim.
Mă mir că mai rezist.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu