luni, iulie 28, 2008

Încearcă cuil.com

Trei foşti ingineri de la Google, au pus-o de un nou motor de căutare, intitulat cuil.com

Cei trei iniţiatori ai motorului de căutare susţin că acesta este capabil să adauge cu mult mai multă rapiditate paginile web şi promite să nu păstreze nici un fel de date despre profilul utilizatorului, spre deosebire de Google care a fost criticat pentru astfel de practici.
Am încercat noul motoraş, dând search pe username-ul meu tradiţional "lastexit" şi nu am primit nimic înapoi. Am încercat şi alte căutări, iar ceea ce deosebeşte acest motor de altele din punct de vedere vizual este prezentarea rezultatelor găsite, acestea putând fi grupate pe două sau trei coloane, la alegerea utilizatorului. O altă chestie destul de înţeleaptă este că sunt prezentate mult mai multe date despre conţinutul site-urilor. Or mai fi şi alte chestii tehnice, dar la ălea nu mă pricep.

Dă click pe imaginea de mai jos să ajungi la cuil.com



Cuil.com se laudă că până în prezent a reuşit să indexeze peste 120 de miliarde de pagini web, cu mult mai multe decât Google. Aşa spun ei...
Oricum după ce l-am încercat am decis că voi rămâne cu Google, poate mult timp de acum încolo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu