vineri, iulie 25, 2008

Sasuke & Naruto

Hm,hm - Titlul e promiţător, nu?
Deci, nu prea ştiu prea multe cine-s ăştia, dar cum astăzi îmi pierdeam timpul printre grupurile de pe trilulilu.ro, să văd ce le mai coace mintea oamenilor, mă văzui surprins de numărul mare de grupuri constituite pe teme de anime în general şi în special în legătură cu Naruto ăsta.
E clar după pozele postate în acele grupuri, e vorba de un personaj din nişte desene animate japoneze - anime care este.
Acum a nu se înţelege că mă deranjează subiectul sau că am ceva împotrivă. Fiecare face ce vrea. Ideea este că aceste poze şi preocupări aparţin unor copii destul de mărişori, în jurul a 15 ani, care după părerea mea au dus chestia asta cu anime la un alt nivel.
Adică, şi eu mă uitam la desene animate, dar parcă la 15 ani eram mai mult preocupat să fac rost de bani de buzunar şi începusem de ceva vreme să mă uit la pieptul femeilor şi nu să stau ţinutuit la Tv să mă uit la desene animate şi să caut poze cu persoanje, să le pun pe internet, deschizând şi discuţii pe aceste teme, destul de ciudate având în vedere că au în centrul lor personaje animate. Dacă erau despre filme şi actori în carne şi oase - pe cuvânt că înţelegeam.
Dar aşa - nu am făcut decât să am o criză de râs de parcă cineva mi-ar fi spus cinci bancuri tari, unul după altul.



Câteva teme de discuţie din aceste grupuri:

Întrebare.
sasuke este cel mai cool?

Răspunsuri.
cu siguranţă
da, sasuke este cel mai cool

Întrebare.
vă doriţi k sakura şi sasuke să fie un cuplu?

Răspunsuri.
sigur k da
da sigur. sunt făcuţi unul pentru altul.
da......pt că se potrivesc......şi se iubesc

WTF!! sunt desene animate oameni. Ma uitam pe vremea mea de copil la Ciocănitoarea Woody, dar să mor dacă discutam ceva despre ea ori puneam pasiuni tâmpite în felul cum dădea din cioc.
Dar oricum eram un copil mult mai normal decât cei din ziua de azi, şi nici pe departe atât de idiot şi retardat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu