marți, iulie 29, 2008

Aoleu...genunchiul meu

Postul ăsta e unul aşa de dragul de a scrie şi îl plesnesc din plictiseală şi pentru ca nimic altceva nu-mi trece prim minte. Dar poate că te interesează durerile mele - atunci citeşte mai departe :)
Deci acum vreo lună am început să am dureri în zona genunchiului drept, sau mai bine zis în jurul lui, în zona articulaţilor. Simţeam ca şi cum oasele s-ar fi frecat unul de altul, iar durerea îmi producea înţepături destul de puternice, mai ales la mers şi când făceam unele mişcări mai bruşte.
La cam o săptămână, mersul s-a transformat în grimase permanente pe faţa mea şi fiecare pas era însoţit de dureri destul de ascuţite. Cu toate acestea puteam să păşesc şi mergeam normal dar cu mari eforturi în a suporta durerea.
Aşa că deja începusem să mă gândesc să bag o vizită la medic şi deja mă şi vedeam pe masa de operaţie, ori supus la un tratament prin injectare în zona genunchiului. Am mai auzit eu de astfel de probleme pe la TV şi tratamentul ar consta în injectarea unei substanţe în încheieturi care să regenereze cartilajele distruse, pentru că la asta m-am gândit, deşi niciodată nu am avut atitudini distructive prin zonă - Adică sport violent ioc - nici măcar nu am fugit în viaţa mea după un tramvai - deci nu-mi imaginam ce putea să se distrugă pe acolo.
În fine m-am hotărât să mă duc la medic, dar înainte, soră-mea mi-a adus o chestie de fitness, că s-a plictisit să o vadă prin casă şi vroia să scape de ea. Aşa că altceva nu i-a trăsnit prin cap decât să mi-o bage mie pe gât.



Într-una din zilele trecute dau cu ochii de chestia asta înghesuită într-un colţ şi zic să o încerc. Mă urc pe şmecherie şi încep să prestez. Am observat că în poziţia necesară pentru efectuarea exerciţilor, durerea nu e prea mare aşa că am băgat o sută de mişcări. A doua zi la fel şi tot aşa vreo patru zile la rând. Aveam o febră musculară serioasă, dar la mers mă descurcam din ce în ce mai bine şi nu trebuia să mă controlez ca să nu mă strâmb de durere, iar înţepăturile erau din ce în ce mai slabe. După o săptămână au dispărut cu totul. Bineînţeles că continuasem să fac exerciţii cu şmecheria şi deja am nişte bucăţi de musculatură în zona încheieturilor şi am şi o siguranţă mai mare în picioare decât de obicei.
Astăzi am băgat de probă o fugă de 400 metri în regim accelarat şi totul merge ca uns. Sunt ca nou.
Aşa că ideile ăstea cu aparatele de genul ăsta nu sunt chiar prostii. Mă gândesc să-mi iau unul de abdomene şi cu ăsta pe care-l am - cred că mi-ajunge pentru tot sportul pe care intenţionez eu să-l fac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu