joi, iulie 24, 2008

Dusan Uhrin.jr

Mă mai uit din când în când la ştirile de sport de la Tv, de multe ori din greşeală şi mai aud şi eu de antrenorul de la Poli Timişoara, Dusan Uhrin jr.
N-o să mă apuc să fac eu acum pe anlistul fotbalistic şi să mă încord deontologic spre a-i analiza performanţele de la echipa de pe Bega --> stereotip.
Din contră. Îl tot aud pe băiatul ăsta de vreun an jumate de când a venit la Poli, cum tot dă din gură şi cum explică tot felul şi are încordări, presupun pe teme fotbalistice. Ideea e că nu l-am auzit nici măcar o dată încercând să vorbească româneşte. Nici din greşeală - ceea ce mă duce la concluzia că nici nu a avut curiozitatea de a pune mâna pe o carte să vadă şi el cum se spune Bună Ziua în română. Deci sută în mie că nu ştie nimic în română, fapt ce mi se pare destul de ciudat cu implanturi de nesimţire, mai ales că îi vezi pe băieţii de la CFR Cluj - care după vreo şase luni de la venirea lor în ţară, o dădeau numai pe româneşte.
Am impresia că e singurul fervent al fotbalului venit din afară care nu face nici un efort în a învăţa măcar expresiile cele mai uzuale din limba română.
Mă rog...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu