joi, iulie 31, 2008

Sunt comunist

Asta e. Acum ce să mai discutăm şi să învârtim rahatul...

Graficul de mai jos arată pe unde mă plasez politic vorbind.
Nu neg nimic ci doar că nu aş putea trăi într-un comunism ca înainte de 1989 sau în orice fel de societate axată pe acest sistem.
Sunt unu' cu vederi aproximativ comuniste în ceea ce priveşte viaţa socială şi economică, mai ales în legătură cu practicile giganţilor multinaţionali.
Dacă vei servi acest test, vei vedea că lucrurile sunt oleacă mai complicate decât par la prima vedere, aşa că nu sări să mă araţi cu degetul sau să mă judeci.



Mai jos e graficul cu personalităţiile cele mai marcante ale lumii politice de astăzi.
După cum se poate vedea din consultarea celor două grafice, nu am nici o treabă cu viziuniile politice ale lumii occidentale, fapt ce mi se pare foarte tare.



Găseşti testul aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu