vineri, ianuarie 02, 2009

Trilulilu e trilulilu

Băieţii de la Trilulilu, am impresia că au petrecut prea mult de Revelion, şi cum cineva trebuia să fie la muncă şi în acea noapte, pentru că deh siturile trebuie să funcţioneze non stop şi tot timpul e câte ceva e făcut, am o puternică bănuială că s-au făcut praf şi nu au găsit altă distracţie decât să se prostească şi să se joace cu fişierele oamenilor, făcând mizerie.

Vrea omul să asculte un Jon Bon Jovi şi uite peste ce dă. Nu că nu mi-ar place Comedy Central, dar chiar nu aveam chef la acea oră. Aveam chef de Jon Bon Jovi şi fiind şi fişierul uploadat de mine eram sigur că merg la sigur.



Nici embedul aceluiaşi fişier de pe blog nu se simţea prea bine. În loc de Jon Bon Jovi am dat de o scârbă sinistră care se scălămbăia pe ecran. Unde dispăruse Comedy Central? Fişierele prind viaţă şi fac cu schimbul?



Nu e prima dată când păţesc aşa ceva cu Triluliştii ăştia. Odată aveam chef de relaxare cu Schiller şi am dat peste un rap nenorocit.
Nu pot să nu mă gândesc cu groază că am nişte embeduri de pe Trilulilu pe finnmetal şi că or veni rockerii vizitatori şi or da click şi le va suna, Guţă, Salam sau alt manelar împuţit.
Pare amuzant, dar nu e!


2 comentarii:

  1. mie mi-a ajuns demult cu siteurile astea gen youtube, trilulilu..., acum cand au vizitatori si utilizatori isi cam bat joc si au impresia ca pot face ce vor, dar nu e asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-a ajuns, numai ca nu am deocamdata spatiu si unde sa-mi pun fisierele video care le folosesc pe blog. O sa caut o solutie cat de curand

    RăspundețiȘtergere