luni, ianuarie 19, 2009

Huidule...e suspectă rău...

Din chestiile întâmplate în ultima vreme, putem concluziona un singur lucru - Mircea Badea e duşmanul de moarte a lui Huidu.
Acum să aruncăm o privire peste blogul cârcotaşului.



Eu pot să spun despre mine că cel mai mult pe lumea asta îl urăsc şi dispreţuiesc pe Traian Băsescu. Ai crede că mi-aş numi copilul Traian? Niciodată...mai bine îl înec cu mâna mea decât să am un copil numit Traian.
De ce?...pentru că această stare care se va stinge la un moment dat, va continua să producă reverberaţii negative în mine până la sfârşitul vieţii, iar datorită acestor sentimente, voi asocia tot timpul numele de Traian cu Băsescu şi cu dispreţul pe care l-am simţit odată pentru acest personaj. Ori fiind conştient de existenţa acestor lucruri - să-mi numesc copilul Traian e prea mult, chiar dacă ar fi un nume preferat de mine.

Deci...WTF ?

Ps - de obicei nu înec copii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu