vineri, ianuarie 09, 2009

Dusan Uhrin jr. la CFR Cluj

Deci CFR l-a luat pe Dusan Uhrin jr. ca antrenor la Cluj. Pare corect, dar nu e.
De fapt Uhrin ca fost antrenor al Poli Timişoara în acest an, nu mai are dreptul de a antrena o formaţie din Liga 1 în această ediţie de campionat. Astfel că cei de la CFR Cluj au făcut o dudă şi l-au plasat în funcţia de Consilier sportiv pentru aşa zisul antrenor oficial Ales Jindra, care la fel ca Uhrin este ceh, fiind fost antrenor secund la o echipă din al doilea eşalon ceh, FK Baník Sokolov.
Trebuie să recunosc că CFR a făcut o mişcare mega inteligentă aducându-l pe Uhrin jr. şi una jmecherească punând un alt ceh de faţadă pentru a ocoli regulamentul, pentru că sincer acum, Uhrin jr. va fi creierul din spatele strategiei şi tacticii echipei. Plus că japiţele de tip Andone care au tot timpul de comentat nu mai pot zice nimic deşi probabil îi mănâncă sub limbă. Duda e foarte deşteaptă.
Nu prea le am eu cu fotbalul, mai ales cu cel românesc care în principiu e de doi lei, dar mai prind şi eu câte un meci, mai ales din cele băgate la categoria derby, iar Uhrin jr. în opinia mea este un foarte bun antrenor. Între primii doi din România.
Oricum umflatul ăla de Iancu cred că a făcut cea mai mare greşeală din cariera lui de patron de echipă de fotbal atunci când prin comportamentul lui de cioban l-a determinat pe Uhrin să plece. Că Iancu nu se deosebeşte prea mult de Becali, la fel de cioban, doar că unul mai umflat. Eu am simpatie şi pentru Poli şi pentru CFR, precum şi pentru orice echipă din Transilvania şi nu ţin cu nici una în special mai ales că FC Bihor e în comă de ani buni şi nu mai am nervi să mă preocup serios vreodată de vreo echipă de fotbal din ţara asta.
În fine singura problemă pe care o am cu Uhrin am descris-o cu câteva luni în urmă aici




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu