luni, ianuarie 26, 2009

Teoria omului negru

Aşa cum se aude şi din clip, negrii ar fi singurul produs exclusiv al evoluţiei Pământului şi prin umare ei ar trebui să fie tare mândrii datorită acestui fapt care îi face foarte speciali

video


Holly Fuck - dacă mă întrebi pe mine - dacă e să accept această teorie şi eu nu obişnuiesc să îndepărtez astfel de teorii cu rapiditatea altora.

"Negrii ar fi singurul produs exclusiv al evoluţiei Pământului şi prin umare ar ei ar trebui să fie tare mândrii datorită acestui fapt care îi face foarte speciali"

Deci dacă ca şi alb aş fi rezultatul unor încrucişări cu alte rase extraterestre, EU, m-aş simţi special şi mândru, nefiind doar produsul exclusiv al acestei planetei şi aş arunca asta în faţa tuturor negrilor de pe planetă.
Dacă cauţi - nu vei găsi nici un om de ştiinţă negru care să rămână în istorie ca autor al unei invenţii folositoare umanităţii. Mai mult, există oamenii de ştiinţă negri? - rolurile din filmele de la Hollywood nu se pun. Eu nu ştiu de nici unul, nu ştiu nici un nume.
Nu există nici un negru care să fi fost laureat al premiului Nobel, în afară de cel pentru Pace - Kofi Annan, fost preşedinte al ONU - dar pentru pace nu îţi trebuie deloc inteligenţă în stiinţă, tehnologie, inventică, genetică etc, etc. Nimic legat de inteligenţă şi creativitate nu are legătură cu negrii - e o certitudine care nu poate fi negată.
Şi ei ar trebui să se simtă mândrii şi speciali? Auleoooo!
Eu cred că ar trebui să se simtă recunoscători că albii şi asiaticii, care suntem rezultatul futaiului sau geneticii extratrestre, trăim pe aceaşi planetă cu ei pentru că le-am făcut viaţa mai uşoară prin tot ceea ce astăzi se cheamă tehnologie, inginerie şi evoluţie ştiinţifică şi nu i-am lăsat să se hlizească ca maimuţele cretine la soare în timp ce sugeau o banană. Pentru că asta ar fi făcut şi astăzi - Africa este continentul predominant al populaţiei negre şi ca urmare e cea mai înapoiată zonă a lumii, iar ţările cele mai dezvoltate ale Africii sunt fie arabe fie foste colonii ale albilor.
Şi atunci ce motiv ai tu să te simţi special măi negrule dragă?

The Black inventions myth


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu