joi, ianuarie 15, 2009

Leapşa cu poză

Teo mi-a făcut cadou o leapşă, şi prin urmare trebuie să execut

Reguli
1. Să mă duc în al patrulea folder din folderul de poze.
2. Să iau a patra poză din folderul cu pricina şi să o prezint pe site.
3. Să explic poza.
4. Să dau leapşa mai departe.

Acum să decomplicăm situaţia.

1. Eu am folderul My Pictures în My Documents pe C: aşa cum e tradiţia. Numai că eu nu folosesc nici My Documents şi nici My Pictures în care am doar un folder numit Sample Pictures în care sunt patru wallpapers pt desktop pe care le are oricine cu XP şi care sunt de la tata Bill Gates. Eu nu folosesc deloc C: pe care l-am lăsat doar să ţină fişierele sistemului de operare şi Program files.
Totul este trecut pe E:, iar acolo folderul de poze poartă denumirea Dan (pt că sufăr de cultul personalităţii - numai Băsescu mă mai întrece )
Folderul al patrulea din Dan (care are shortcut pe Desktop) are denumirea de Lili şi ca urmare conţine doar cam aşa ceva, aceasta fiind a patra poză

2.


3. Cred că e destul de evident. E un căţel, sau mai bine zis, o căţeluşă pe nume Lili, proprietate persoanală aflată într-un moment de lene sau relaxare - nu-mi dau seama exact.

4. În afară de Teo de la care am primit-o, şi de soră-mea care văd că nu foloseşte blogul creat de minemltan100.blogspot.com mă văd la ora actuală în imposibilitatea de a transmite mai departe, pentru că nu-i cunosc pe cei din blogroll (care este şi limitat) ca să fac aşa ceva şi nici ei nu dau pe aici deloc.
Aşa că oricine ajunge pe aici accidental sau nu, şi se află pe aceaşi frecvenţă cu iniţiativa - este liber să o preia şi să se considere lepşuit.


Un comentariu:

  1. Mda, te inteleg. Nici prietenii mei nu se preocupa de blogat. Am unul care a scris 3 posturi dupa care s-a plictisit, iar acum cand l-am intrebat a zis ca nici nu isi mai aminteste parola de la blog. Asa ca nici eu nu am prea avut cui sa o dau mai departe...

    RăspundețiȘtergere