luni, ianuarie 05, 2009

E frig a dracu

A dat peste Oradea un val de frig de câteva zile.
Bineînţeles e frig pentru cei de aici. Pentru unu' din nord poate că e adiere de vară.
Oricum pe vremea când locuiam la Miercurea - Ciuc printre munţi, mă duceam la şcoală iarna pe temperaturi între -25 şi -35. Era ceva obişnuit.
De când m-am mutat la Oradea, de mulţi ani, m-am transformat într-o domnişoară plângăreaţă. Media în aceste zile este de -5 -7 grade şi mi se pare că mai rău de atât nu se poate .
Oricum ieri mi-au îngheţat mucii şi a trebuit să aprind un chibrit pe la nasrolleyes




Un comentariu:

  1. "ieri mi-au îngheţat mucii şi a trebuit să aprind un chibrit pe la nas" :))))) - tare asta
    Pe la mine pe aici "pe la Suedia" sunt tot in jur de -6, -7. Azi se pare ca vor fi -9, -10, ceea ce e foarte frig pentru zona unde stau eu

    RăspundețiȘtergere