marți, decembrie 02, 2008

Wrong page

Am observat de ceva vreme, că unele indexări ale Google cu privire la blogul meu, conţin texte pe care nu le-am scris niciodată. Uneori e dat linkul blogului meu cu un text total străin mie şi site-ului. Eu nu am observat şi mi-a fost atrasă atenţia că textele proveneau de la conţinutul blog-roll-ului, pentru că aveam setată opţiunea de relevare a primului paragraf al fiecărui blog din listă. Scriu asta pentru că am observat că ajung pe pagină o grămadă de oameni care caută ceea ce eu nu am...aşa că am scos textele înşelătoare din blog-roll. Cu paginile indexate deja în această formă nu mai am ce face...asta e.

PS. Îţi dai seama dacă eram blogger jmecher şi ahtiat după trafic, tăceam dreak din gură şi băgam o mie de miliarde de bloguri în listă şi mă durea în 14-ele curului că voi vă pierdeţi timpul în timp ce îmi băgaţi mie trafic.
Aşa că puţină apreciere :D


2 comentarii:

  1. asa se intampla cand pagina ta e mult mai bine optimizata din punct de vedere al motoarelor de cautare... plus ca tu ai blogul pe platforma blogger care e de-al lui google...
    oricum imi place ca esti fair-play. nu ca mi-ai fura MIE traficul, ci fata de restul bloggerilor carora le pasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ai dreptate, dar eu nu am optimizat cu mana mea in nici un fel site-ul, deci cred ca se datoreaza doar faptului ca Blogger apartine de Google. Am citit undeva ca si blogurile de pe wordpress sunt foarte bine indexate de Google

    RăspundețiȘtergere