joi, decembrie 04, 2008

Okidoki.ro

A apărut un motor de căutare românesc - lansat la 1 decembrie sub denumirea de okidoki. Din câte am înţeles, chestia este lansată de MediaPro adică de duda care se ocupă de ProTv şi alte minunăţii din reţeaua respectivă. Guru grupului, Adrian Sârbu zice că motorul se vrea un concurent pentru Google pe plan local - lucru care mi se pare amuzant. Probabil va prinde la ăia care nu ştiu o boabă de engleză şi se mulţumesc să navigheze doar pe paginile mioritice. Eu unul aş înnebuni fiind atât de limitat. O fi el Google.ro setat la mine, dar îţi dă rezultate de pe întreg web-ul, şi ai opţiunea pentru pagini din România atunci când vrei. Ma îndoiesc că cineva în viitor va putea să întreacă crawlerii şi spiderii de la Google şi deocamdată Okidoki ăsta îţi dă doar pagini în .ro şi majoritatea celor care navighează pe internet sunt tineri şi ăştia ştiu engleză. Imaginează-ţi pitzipoanca de dă search pe hi 5 şi în schimb primeşte anunţuri imobiliare şi nici un profil de cocalar (chiar am încercat - adică search-ul, nu să devin cocalar pe hi5 - să nu facem confuzii prosteşti :).
Deci am mari îndoieli - in fine treaba lor. Mulţi şi-au propus să concureze cu Google, şi mai mulţi şi-au pierdut dinţii în praf. Dar dacă e pe plan local, atunci la cât ma mulţi utilizatori fără cunoştiinţe de limba engleză, că altfel nu văd...şi ce naiba să zic altceva? Păi nu?
Okidoki atunci. Mă bucur că ai înţeles dragă cetetorule ;)

În fine click imagine pentru Okidoki.ro



PS. Dacă ajungi pe acolo şi ai un site sau blog, adaugă-l că nu strică ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu