luni, decembrie 22, 2008

Mama lui Boc cel Mic

via www.badin.ro

Pe o stancă neagră, într-un vechi sătuc,
Chiar într-o casută, langă un pătuc,
Plânge şi suspină o batrană mică,
Care are fiul cât un puştiulică.

Căci la guvernare fiul ei iubit
A plecat aseară şi n-a mai venit.

Celularul sună noaptea jumătate.
Nu-i semnal, şi totuşi:

- Oare cine-i, frate?

- Eu sunt, bună maică,
Fiul tău dorit.
N-a mai mers Taromu' şi n-am mai venit.
Sun din Capitală, voi fi premier.
M-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
Căpitan e dânsu', e ca la armată.
Mica mea oştire fuge sfărâmată.
Vine criza, foamea, oamenii mă-njur.
L-am servit pe dânsu', m-a mancat in cur.

- Ce spui tu, străine?
Emil e departe,
Cică de Băsescu nu se mai desparte.
Am crezut că-i glumă, dar era sa mor.
L-am văzut aseară la televizor.
Emil e cuminte, nu e derbedeu.
De eşti tu acela, nu-ţi sunt mamă eu!
Lasă-mă cu Zeus,
Fiindcă omul chel se joacă cu tine cum doreşte el.
Te-a numit pe tine după Stolojan.
Crezi că e pe bune? Te-a luat de fazan.
Am vorbit cu tac-tu, ascultă-l pe mos:
după tine vine Leana lu' Cocoş.
Du-te la Băsescu, fă-i un ultim sluj,
Apoi ia Taromu', să te-ntorci la Cluj!



4 comentarii:

  1. tare poezia.

    offtopic: in ultimul timp, siteul tau imi ingheata browserul, fie el mozilla, opera sau chrome si imi incetineste calculatorul. Se incarca si foarte greu... cred ca e din cauza multitudinii de java-scripturi pe care le-ai pus. Am incercat sa vizitez siteul cu java-svriptul dezactivat si a mers f bine, singurul impediment e ca nu mai pot scrie commenturi daca nu am js activat...

    RăspundețiȘtergere
  2. am mai scos din ele - cum e acum?

    RăspundețiȘtergere
  3. acum nu se mai blocheaza, dar tot greu se incarca....

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu - la mine se incarca aproape instantaneu pe toate browserele

    RăspundețiȘtergere