vineri, decembrie 12, 2008

Stolojan e dement

Un comment al unui cititor găsit pe www.badin.ro

Stolojan este un nebun, nimic mai mult. In timpul campaniei electorale pentru functia de presedinte, aceasta panarama a sarit la mine la bataie, in casa mea. L-am primit pe acest mutant in studioul meu de televiziune, Tele M Iasi, unde eram actionar majoritar, 100%, sa-si faca publicitate. A venit impreuna cu dl. avocat Adrian Mogos (PNL), dl. Relu Fenechiu (PNL), alti cativa demnitari, dar si cu doua fofeze vopsite blonde, consilierele robocap-ului. I-am dat o ora de emisiune, gratuit,in prime time si fara nici un fel de alta publicitate introdusa in transmisie, dar am servit tot personalul PNL, inclusiv pe acest nesimtit cu apa minerala, sucuri, cafele, ca orice gazda cu bun simt. Deci, nici un fel de beneficiu de la aceasta loaza, dimpotriva am scos o emisiune din grila de programe, pentru ca acest nebun sa-si faca reclama electorala la functia de presedinte. Imi era rusine de prietenul meu Adrian Mogos, asa ca am cedat in favoarea lui Stolojan, cu riscul de a fi amendat de CNA, pentru ca am schimbat emisiunea din grila de programe.
Stolojan a intrat in emisiune cu Adrian Mogos si directorul de programe. Echipa masculina si feminina a candidatului Stolojan a fost invitata in sala de protocol pentru a urmari emisiunea. Cele doua fofeze blonde au vrut sa intre in studiou, langa camerele de luat vederi. Politicos, le-am explicat ca nu pot sta in studiou, pentru simplu motiv, ca nu este loc si pot deranja emisia si pe operatori,dar nu sunt nici scaune.Individele s-au suparat tare, ridicand vocile ca niste tate in piata. Le-am spus ca este spre binele dlui Stolojan sa-l urmareasca din sala de protocol, unde au tot confortul in acest sens. Cele doua "consiliere" m-au gratulat cu destule cuvinte urate, dar nu le-am pus la suflet, eram totusi gazda. S-au plictisit repede de emisiune, numai dupa cinci minute, iesind in curtea studioului, dar au revenit in sala de protocol. Eram uimit ca nu dadeau nici o importanta programului prezentat de Stolojan iesenilor pe ecran. Nervoase foc, au cerut o scrumiera de la portarul studioului. Acesta a refuzat politicos comanda fufelor, spunandu-le ca nu se fumeaza in cladirea televiziunii, datorita faptului ca toate incaperile sunt dotate cu alarme de foc, care pot declansa sistemul cu semnalizari sonore ce pot deranja emisia. Dar individele nu l-au crezut pe angajatul studioului, mai mult l-au facut nesimtit. Acesta a venit in biroul meu si mi-a spus ca cele doua femei vor sa fumeze, el nu le-a dat voie si ca fac mare scandal la usa studioului de transmisie. Am iesit din birou si le-am explicat politicos ca nu se poate fuma in studiou din cauza alarmei care se poate declansa. Individele mi-au intors spatele, dar mai intai m-au amenintat ca o sa am de-a face cu ele si cu Stolojan. Nu am dat importanta la amenintarea lor; moldovenii sunt mai domoli si mai educati, asa ca, nu am pus la inima. Dupa terminarea emisiunii, cele doua toape s-au repezit la Stolojan, spunandu-i ca nu le-am dat voie in studioul de emisie si sa fumeze, aratand cu degetele spre mine. De fata erau Adrian Mogos, Relu Fenechiu, directorul de programe, sotia mea, fiul meu si multe alte persoane. Stolojan, fara sa stea prea mult pe ganduri, s-a repezit pur si simplu la mine, cu ochii rataciti in cap, setat, cu siguranta, sa ma pocneasca peste fata. Norocul meu, sau poate al acestui nebun, cu numele de Theodor Stolojan, a fost Adrian Mogos, care s-a interpus intre mine si mutant. Eu, Ticu Isari, gazda, am ramas perplex, nu mai aveam nici un fel de cuvinte, atitudine, reactie la atacul mujicului Stolojan. Invectivele candidatului la presedentia Romaniei au continuat sa se reveres aspura mea si cu mai mare intensitate. Adrian Mogos si Relu Fenechiu incercau sa-l calmeze pe nebun, dar in zadar. Dupa ce si-a aratat toata barbatia asupra mea, spre satisfactia celor doua fufe, a plecat furios din studioul care i-a dat o ora de emisie gratuita. Relu Fenechiu s-a intors si m-a felicitat pentru calmul de care am dat dovada, spunandu-mi ca am facut foarte bine ca nu le-am dat voie sa fumeze, in studiou, celor doua blonde, consilierele lui Stolojan, care i-au mancat plamanii lui si organizatiei de la Iasi (PNL) cu mofturile si comportamentul lor. Iata, stimati colegi, acesta este Stolojan, prim ministrul Romaniei. De un singur lucru imi pare astazi tare rau: ca nu i-am raspuns la provocare, cand a incercat sa ma loveasca, astfel aceasta panarama de papugai nu ar mai fi fost propus premier astazi; ar fi crapat, cu siguranta, pentru ca in replica mea ar fi fost toata ura adunata impotriva comunistilor si securistilor de teapa lui, care au nenorocit Romania. Sunt fiu de detinut politic si cunosc amarul pe de-a-ntregul.
Ticu Isari Jurnalist Canada

PS. Am urmărit şi eu emisiunea electorală a Doamnei Gabriela Vrânceanu Firea, în care au fost invitaţi Geoană, Tăriceanu şi Stolojan, iar la un moment dat un PSD-ist a spus ceva de Stolojan, nu o insultă ci ceva pe teme politice, iar Stolojan a sărit ca ars şi s-a dus glonţ la om comportându-se ca şi cum şi-ar fi pierdut minţiile, se agita în jurul omului şi mai că l-ar fi sugrumat dacă nu era o emisune la TV. Ce mai, îşi ieşise din minţi.
Poate nu se ştie dar Stolojan a fost internat în santoriu de crazies. Nici nu trebuie să ştii asta ca să vezi că are damblale la cap.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu