luni, decembrie 15, 2008

Dragă Stolo, din nou ipotetic

...prim-ministru aşa cum acum patru ani a rămas doar în stadiul de ipotetic preşedinte.
Mă treziseşi de dimineaţă şi ziua îmi părea fadă, fără rost şi anostă. Aşa şi a fost pentru câteva ore, până când Dumnezeu s-a îndurat de mine şi mi-a dăruit o mega - dudă pentru distracţia mea personală, sau poate chiar a întregii ţări.
Crazy Stolo cunoscut ca şi Dragă Stolo sau mai deontologic Theodor Stolojan s-a retras din funcţia de prim-ministru cu care a fost bagoslovit de către Tiranu' care bântuie Cotrocenii în aceste zile.

Remember telenovela "Dragă Stolo" dintre cei doi - producţie de acum patru ani.



Dragă Stolo a motivat că se retrage ca să lase tinerii în faţă.
Unde anume? - nu se ştie, însă numai un retardat pune botul la asemenea vrăjeală. Stolojan e super şantajabil şi probabil lui Băsescu i-au trăznit prin cap ceva noi combinaţii şi s-a sucit din nou.
Şi să ne amintim cum în campania electorală Dragă Stolo s-a întrebuinţat serios, cu invective, şi atacuri vehemente atât la Geoană cât şi la Tăriceanu şi întreaga sa fibră tânjea după accederea pă funcţia de prim-ministru. Deci nu numai că e şantajabil, e şi laş şi veşnic nemulţumit. Şi a nu se uita - NEBUN cu acte în regulă.
Oricum eu sunt în al nouă-lea cer pentru că e circ şi am atâţia hormoni ai fericirii în creier încât nici nu gândesc limpede :)
Probabil într-un alt post voi da cu băţul în baltă despre situaţie şi despre viitoarele dezvoltări apărute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu