duminică, decembrie 14, 2008

Rataţii lu' Udrea

Am observat chestia asta prima dată când am ajuns pe blogul croşetoarei, mopistei şi în general tutei Elena Udrea. Mi-am zis că e doar o întâmplare şi că s-au luat unii la harţă pe acolo. Au trecut luni şi am mai băgat o vizită. În principiu aceaşi stare de fapt. Peste o mie de comentarii la aproape fiecare post. La început îmi zisei şi mă mirai de câţi cititori are blogul acestei zdrenţe politice purtătoare de Vuitton.
M-am înşelat. În ciuda numărului mare de commenturi, sunt sigur că blogul nu e prea citit de nimeni, pentru că acolo Udrea îşi varsă conţinutul minţii mizerabile şi îşi duce propriile războaie cu adversarii. Atât. Adică e blog de politiciancă. Ăştia nu au nimic în cap decât ori să prezinte o nouă dudă din activitatea lor meschină ori să dea în cap duşmanului. Citeşti o dată, de două ori, dar după aia mori garantat de plictiseală şi jenă şi ajungi să-ţi bagi picioarele.
Parcursei în fugă cele peste 1000 de comentarii ale unui post fiind atent la username-ul ciumpalacilor comentatori. Sunt doar o mână de oameni. Nu mai mult de zece, plus rătăciţii ocazionali. Ia de aici dacă eşti necredincios.



Aceşti zece luzări sunt cei care generează fiecare peste 100 de comentarii la un singur post. Iată-i.

silverstar
balbeck
N.G.
lulu
IONHUT
FRANK ZAPA[KING]
puiu
Bibliotecaru
stefan7777c
Fulgerica


Ăştia sunt cei trepanaţi - the core - aripa dură, care postează de-a lungul întregii zile.
Mă întreb cât de mega ratat trebuie să fie cineva să bage peste 100 de commenturi la un singur post şi asta periodic? Că sigur nu au servici, hobby-uri, viaţă personală sau măcar nevoi de budă.


4 comentarii:

  1. poate sunt platiti sa scrie cmmenturi.. sau poate sunt doar niste luzari de ultasi "udreni"

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu daca sunt platiti, dar in orice caz sunt niste ratati care sincer cred in capul lor cu creierii muci in "maretia" duduii blonde. oricum daca bagi un commment critic la adresa lui Udrea, astia zece o sa-ti sara in cap cu sute de commenturi. Eu zic ca trebuie lasati in pace cu boala lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Trepanaţi?
    Hai că te fac vedetă.
    :)

    RăspundețiȘtergere