sâmbătă, martie 14, 2009

Valentin Stan mă amuză

Mie îmi place de Valentin Stan, cunoscut ca şi omul cu laptopu'. Pare bătăios şi dacă ce exprimă pe gură cu privire la aprecierea pe care o are faţă de poporul român, se găseşte şi în sufletul său, atunci e bine. Mă ung la suflet, tiradele la adresa lui Băsescu, pe care personal îl consider cel mai mare pericol la adresa acestei ţări.
Ce mă intrigă la Valantin Stan? Frunzărirea continuă de documente cu legislaţia Uniunii Europene, fapt ce dovedeşte că o cunoaşte foarte bine, iar orice critică la adresa establishmentului din ţară se face cu referire la legislaţia europeană, de parcă aceasta este reprezentare legii divine. Dacă stai şi analizezi, Uniunea Europeană este o structură în care puterea se centralizează pe zi ce trece din ce în ce mai mult spre Bruxelles.
Ce se naşte atunci când puterea ajunge să se concentreze într-un singur loc?
Exact.
Apar tot felul de norme şi legislaţii europene care regulează toate aspectele vieţii unui individ până la absurd, legislaţii care au întâietate faţă de legislaţia naţională, care legislaţie naţională e adoptată de chiar de Parlamentul pe care l-am votat eu - oricât de cretin ar fi el!
De multe ori când vorbeşte Valentin Stan am senzaţia că este un agent al Uniunii Europene care trebuie să îmi spună ce minunată şi măreaţă este legea steagului albastru cu stele, când eu singur îmi dau seama că nu este decât dorinţa unei structuri ce alunecă spre fascism să limiteze şi să standardizeze tot ce mişcă.
Apoi ceva ce mă distrază la culme e că Valantin Stan când ajunge să vorbească despre SUA, spune că acolo e o democraţie consolidată. În SUA e orice, numai democraţie NU. De fapt e un fost stat democratic care la ora asta e într-un drapaj de la principiul democratic, nemaiîntâlnit pe acele teritorii. Dar dacă Valantin Stan se informează de pe FOX şi CNN, sigur că e democraţie. Numai că dacă stai şi îngurgitezi programele FOX şi CNN, îţi dai seama că ceva pute rău de tot - e propaganda care îţi învăluie mintea cu fum şi oglinzi.
Eu nu pot să-l mai ascult pe Stan cu Uniunea lui Europeană.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu