marți, martie 31, 2009

Fotografii, "teroriştii" noştri

Eu ca om care fotografiez destul de mult pe spaţiul public şi care de obicei nu urmăresc sa fotografiez oameni, instituţii şi alte treburi care îi irită pe miliţieni sau pe alţi analfabeţi, pot să spun că am dat de multe ori de unii care se credeau buricul pământului şi se simţeau îndreptăţiţi să mă să ia la rost ce fotografiez şi de ce fotografiez. Ce vreau eu şi din ce motiv vreau eu. Acum cu aceste noi coduri abjecte, se vor găsi şi mai mulţi cretini care să se bage în seamă, deşi nu e treaba lor. Unde oare se duc libertăţiile omului?

-----------------------------------------------------------------------------------

» În unele ţări vestice, fotografiatul în spaţii publice este descurajat de autorităţi, care invocă riscul terorismului.
» În Romania, "terorismul" e înlocuit de abuzuri ale autorităţilor, de necunoaşterea legilor şi de ostilitatea populaţiei la vederea unui aparat foto.
» Noul Cod Penal legalizează multe dintre abuzuri şi poate băga un fotograf în închisoare dacă pozează, de pildă, o cladire în care cineva a ieşit pe balcon. Citeşte restul articolului

via România Liberă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu