joi, mai 28, 2009

Gata - Mutare definitivă



M-am săturat definitiv de blogger, deşi până acum două luni eram cel mai înfocat fan şi nu aş fi trecut pe wordpress nici dacă mi se tăiau mâinile.
Ideea e că toate imaginile sunt găzduite pe un alt server. Şi cum foloseam un fel de lightbox, imaginea mare era pe alt server pentru că aparent Picasa nu se înţelege cu nici un fel de lightbox. Deci două servere pentru aceaşi imagine, iar blogul fiind găzduit pe serverul său - se accesau trei servere pentru a afişa pagina. În aceste condiţii orice se poate întâmpla. Plus lightboxul pe care îl foloseam accesa alte linkuri de la site-uri externe, pentru că pe blogger nu poţi să-ţi încarci propriile fisiere pentru că nu ai acces pe server. Acum văd că lightboxul respectiv nu mai funcţionează, ceea ce înseamnă că a fost deactivat de pe pagina pe care o accesam
Mai e şi problema cenzurii practicată de Google, nu că aş fi fost afectat, dar în principiu îţi pot sterge orice post doresc ei - şi am citit despre astfel de cazuri, precum şi faptul că contul îţi poate fi suspendat după propriul lor chef. Aşa că începusem să nu mă simt prea confortabil.

Şi cum de ceva timp am un blog de back up - standalone pe wordpress, mă mut definitiv acolo, şi unde îmi dispar toate aceste probleme. Voi menţine acest domeniu pentru că am nişte adrese de Gmail pe el pe care nu vreau să le pierd, şi probabil peste mai multe luni îl transform în photoblog.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu