vineri, mai 22, 2009

Aoleoo! Nu ştie unde-i pleacă femeia!

Tot mediul naţional, global, galactic şi universal a auzit de faptul că "diva" Mihaela Rădulescu se va lăsa de televiziune şi se va duce să locuiască la Monte Carlo, într-o locaţie plătită de fostul soţ Elan Schwar-mă rog.
Diva spune că pleacă din ţară dezamăgită, supărată, scârbită şi îndurerată. Nici nu aveţi idee cât de dezamăgit, supărat, scârbit şi îndurerat sunt EU de decizia divei de a ne părăsi. Foarte. Sper să mă adun şi să fiu în stare să mă trezesc mâine şi să-mi continuu viaţa distrusă.
În fine, amorezul motociclist Oţil care în nenumărate rânduri se referea la Răduleasca ca fiind femeia lui, speră că muierea nu-l va părăsi pentru luxul oferit de afaceristul evreu, fost soţ.
Idiotul ăsta va avea o mare surpriză.
Surprize, Surprize - asta ca să fac o mişcare perversă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu