luni, aprilie 13, 2009

Eu votez cu Gigi Becali

După cum se ştie Becali ocupă al doilea loc pe listele PRM pentru europarlamentare. Ideea i-a aparţinut lui Vadim. Aşa se întâmplă când cererea întâlneşte oferta. Se lasă cu afaceri. De regulă profitabile pentru ambele părţi.
Îi văd pe deontologii plini de răşini şi aere superioare cum se ofuscă - "dar vai Becali ne va face de ruşine"; "incredibil, dar Becali europarlamentar, dar cum se poate una ca asta?"
Ei - uite că se poate. Şi da - probabil că ne va face şi pe noi de ruşine, dar şi pe el. Totuşi eu fiind un adept al teoriei conspiraţiei nu prea cred că Becali va face gaură în fotoliul de europarlamentar. Iar dacă va face, nu cred că va avea prea multe iniţiative verbale pe la tribunele forului. Omul vrea doar să scape de instanţă. Ce Dumnezeu e aşa greu de priceput?
Cum de ceva vreme am decis să pun capăt colaborării mele cu sistemul, gânduri şi încordări despre alegeri nu prea am. Deci nici gânduri de a mă prezenta la vot. Dar voi face o excepţie - mă duc să-l votez pe Gigi Becali. Uite aşa de-a dracu că aşa vreau eu şi muşchii mei. Ca să ne facă de râs şi să se zvârcolească în chinuri înalţii deontologi.

Free Gigi, tu-vă în gură!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu