miercuri, iunie 18, 2008

Hai România ... (acasă)

Aş putea să bag un link spre postul meu intitulat Austria şi Elveţia 2008, ca să vedeţi că am avut dreptate. Oricum - EU ÎNTOTDEAUNA AM DREPTATE!!- mwahaha
N-am să zic nimic de meciul România - Olanda, decât că olandezii au fost super drăguţi cu noi şi mai mult de jumătate de meci au jucat pe sistemul "Hai să băgăm România în sferturi". Acum că ai noştrii nu au fost în stare e altă poveste.
Sper acum că Mutu şi Chivu se vor lecui si vor tăcea naibii şi nu vor mai lua peste picior pe Hagi&Co în sensul că îi vor diminua meritele aşa cum au făcut mai ales cei doi când li se amintea de performanţele generaţiei de aur. Un singur lucru am să le spun celor doi. "Voi şi cu echipa voastră nu veţi ajunge niciodată nici măcar la glezna celor din Generaţia de aur".
Hagi şi ai lui din 1990 şi până în 2000 au fost la toate turneele finale existente, şi băteau Argentina, Columbia, Anglia, etc.
Voi cei de astăzi aţi stat opt ani de zile acasă şi când aţi ajuns acolo aţi dat doar un singur gol. Pe care l-a dat Mutu. Fără Mutu nu există echipa României. În echipa lui Hagi erau cinci - şase marcatori care băgau goluri cu regularite. Acum dacă Mutu nu dă gol, nu dă nici dracu.
Acum nu o să-i porcesc pe tricolori, dar ar cam trebui să înveţe unde le e locul în fotbalul românesc. Şi nu e printre cei dintâi.
Dar oricum ar fi, orice ai face şi oriunde ai fi pe lumea asta stai ROU pentru totdeauna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu