sâmbătă, iunie 07, 2008

Dacia SUV

Cum mă plimbam pe internet, pe niste site-uri auto, am dat de niste poze spion ale viitoarei Dacii din categoria SUV. Nu bag mâna in foc ca exact asa va arata modelul precum nici cei de pe site nu o fac, dar fotografiile sunt din curtea celor de la Dacia sau Renalult. Cum vrei.

Se pare că modelul nu va depăşi pretul de 15.000 de euro.
Reprezentanţii Dacia au confirmat acum vreo câteva luni că la sfârşitul anului 2009 sau începutul anului 2010 va avea loc lansarea primului SUV de la Dacia.
Nu prea mi-am dat eu seama de ce se apucă cei de la Dacia să facă SUV-uri chiar in plină criză a acestor modele, criză datorată altei crize şi anume cea a petrolului, preţul barilului fiind la cel mai inalt nivel din istorie fara semne de revenire la normalite. Mai toate companiile au pe stoc SUV-uri căcălău care nu se vând şi se pregătesc în perspectivă să scadă producţia lor. Francezii s-or fi îmbolnăvit de românism, pe sistemu' : Şi ce dacă nu se vând, las' să fie acolo că nu strică.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu