luni, iulie 20, 2009

Ziua comunei Pomezău

Pomezău e o comună din judeţul Bihor şi înglobează 8 sate.
În principu fiecare astfel de localitate are câte o paranghelie de ziua comunei. Am ajuns şi eu acolo, hai să zicem în interes profesional. În viaţa mea am fost la o gramadă de astfel de evenimente în tot Bihorul. Numai că spre deosebire de majoritea eu nu mă duc ca să trag beri, să înghit mici şi manele. Eu mă duc ca trebuie să fac poze. Asta-i treaba mea.

Deci, fără prea multe comentarii nişte poze, cu menţiunea că muzica normală a ţinut până s-au adunat oamenii, apoi s-a trecut pe populare suspecte şi maneluţe, moment în care am intrat în moarte clinică. Am reţinut pozele cu diverşi senatori şi deputaţi de Bihor, primari şi consilieri şi alte specimene care se lăudau între ei pentru activităţiile de partid.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu