miercuri, iulie 08, 2009

Mi-am făcut cont de Twitter

De ce? În orice caz nu ca să mă comport ca cei 90% dintre cei care îl folosesc şi anume să dau amanunte despre ce fac din oră în oră. Când mă cac, cum mă cac, ce beau şi unde ma duc şi ce fac unde mă duc.
Mă uitam din când în când pe pagina de Twitter Infowars care e updatată cu articolele de pe site şi alte informaţii.
Aşa că bila mi-a făcut click. Nu voi prezenta linkuri spre ce scriu pe blog ci spre ceea ce nu ajunge pe blog. În primul rând este un alt mijloc de luptă împotriva NWO - fac şi eu ce pot sa inund din partea mea internetul cu materiale anti NWO. Vor fi trimiteri spre articole pe care le citesc eu pe această temă, chestiuni pe care le consider importante şi pe care orice om trebuie să le ştie. Plus mai subţireanu şi trimiteri spre alte chestii - trebuie şi puţină relaxare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu