miercuri, iunie 03, 2009

Chemtrails



Multe discuţii despre aşa numitele chemtrails. Acum vreo trei luni am dat peste acest clip. Este foarte bine făcut şi atractiv pentru generaţia MTV care nu vede mai departe de sânul dezgolit a lui Janet Jackson. Încă nu am ajuns să fac săpături adânci despre acest "fenomen" ciudat şi care datează de doar vreo câteva decade, fiind ocupat cu altele.
Ştiu cu siguranţă, citind un studiu al unei organizaţii de mediu că au fost găsite mari cantităţi de bariu şi alte metale folosite în procese industriale.
America, Canada, Australia şi Marea Britanie sunt bombardate cel mai mult. Însă este un fenomen care poate fi întâlnit aproape peste tot pe glob, mai des sau mai rar.
Ce e interesant e că un englez a filmat trei săptămâni la rând cerul Londrei. Înainte, în timpul şi după summitul G20 de la Londra. Cu o săptămână înainte cerul era brăzdat ca de obicei. În timpul lucrărilor summitului G20 - cerul era complet curat şi albastru, iar avioanele surprinse produceau doar ceea ce se numeşte contrail - exahaustul motoarelor. După summit, săptămâna următoare, cerul a început să fie din nou brăzdat.
Eu am văzut şi în Oradea, deşi mai rar, deşi privind cu ani în urmă observasem liniile persistente, şi credeam că aşa fac avioanele. Însă e clar că nu aşa trebuie să facă.
Cum în fiecare zi privesc cerul, acum vreo lună din grădină am observat patru avioane la intervale diferite lăsând urme care nu se disipau în mod normal. Se întâmpla pe la ora două după amiaza. Pe la ora şase seara încă tronau asupra unei jumătăţi de oraş, lărgite la dimensiuni imense.

Am dat şi un search Google pe similar images. Mie nu mi se par normale acele imagini. Dar deloc.

În fine şi Price ştie despre aceste lucruri. Dar el e nebun oricum. Mai tare e Jay-Z cu tricourile şi semnele sale masonice repetate până la absurd.




Un comentariu: