marți, octombrie 14, 2008

Huidu e praf

Te-Hee. E durere mare. E paranghelie! Nu mai pot de bucurie...

Deci în primul rând imediat după postul Mircea Badea vs Huidu, cineva de pe blogul lu' băiatu a venit pe blog la mine să cetească postul. Poate că a fost chiar "dracul, spaima cetetorilor de ştiri din televiziuni" în persoană. Nu e exclus.

Bucharest, Bucuresti arrived from serbanhuidu.ro on "Lastexit: Mircea Badea vs Huidu"

Întrebare - cum poate cineva să dea de tine dacă iei adresa din browser şi o aplici la tine pe blog? Sunt cam paralel aici deşi sunt în stare dacă mă încord, să sparg nişte site-uri prost făcute. Dar mă rog, poate există alte metode.
Îţi dai seama că nu a comentat nimic, vorba aia - nu apar pe sticlă, sunt un nimeni. E pe sistemul: nici vecinul nu îmi răspunde la salut pe stradă. Dacă comentezi la mine pe blog e ca şi cum ai striga spre o gaură neagră galactică.

Ideea e că de când şi-a tras Huidu ăsta blog, o ţine într-un scandal. A făcut greşeala să ducă războiul cu Mircea Badea şi pe noul blog, în loc să se rezume să o facă din emisiunea cu efect de somnifer pe care o întreţine şi să ţină blogul ăla pentru fanii lui, atâţia puţini câţi o mai avea.
Ideea e că Mircea Badea îl face pe Huidu la orice oră şi nu îi ia nici două minute, şi când îl face îl bagă adânc în rahat. Apoi dau şi cârcotaşii înapoi, dar sunt penibili şi slabi. Au trecut ani buni de când nu am mai schiţat un zâmbet la Cronică. E drept că tot de ani buni nu mă mai uit la ei, dar acum două săptămâni am prins o emisune şi am stat să văd ce mai fac. Au fost cele mai grele clipe de comă profundă din viaţa mea şi am mai trăit astfel de episoade şi cu alte ocazii.

Acum a scris Ciutacu despre Huidu ceva - a fost cârcotaşul la o emisiune pe Realitatea despre votul uninominal sau ceva panaramă din asta. Lui Huidu nu i-a convenit ceva şi a bagat reply şi tot aşa, astfel că s-au încins spiritele între Ciutacu şi drac. Ce face Huidu? Bagă un post de îl face pe Ciutacu, numai cârcotaşul nu are umor (chiar nu vrea să priceapă lucrul ăsta) şi nici nu înţeapă cum trebuie. Foloseşte expresia lui Băsescu "tonomat pe euro" la antene. Eu dacă aud pe unu cu expresia asta, automat îl cataloghez analfabet şi idiot. Dacă mergi pe YouTube - toţi puberii şi retarzii care nu ştiu de să spună ceva original direct din bila lor aruncă cu "tonomate pe euro". Şi e plin de ei. Adică cum? Îl citezi până la epuizare pe Băsescu? Pe Băsescu...? hahahaha. Răspuns DA.

Ce-a reuşit Huidu cu blogul lui? Probabil şi-a dat seama, dar poate că nu, că nu e atât de iubit precum credea. Tare mă tem (mă tem pe dracu :D) că Huidu are mult mai puţini fani în comparaţie cu cei care nu îl înghit. Putea sta la filmările lui cu sute de duble şi la sfârşitul zilei să pună capul pe pernă şi să creadă că a făcut o emisiune amuzantă şi cât e el de adorat de întreaga ţară. Ideea e că toţi oamenii din telviziuni nu îl înghit deloc - nu e mishto să te spargi de râs forţat doar că Esca a omis o literă dintr-un cuvânt sau că unul s-a împiedicat de o scară în studio. Vă spun eu - omul e înjurat pe rupte, iar ceea ce produc efectiv Cârcotaşii sunt doar scenetele ălea penibile şi fără umor dintre greşelile de pe la televiziuni. Nu de puţine ori am plecat sau am mutat canalul de jenă şi de plictiseală. Umor prost şi ieftin, jucat prost. Ăştia doi se ţin anti manelişti şi alte treburi dar scenetele ălea sunt pline de ţigani şi vorba lor (tăia-ţi-aş, mânca-ţi-aş, etc)
Încă o dată spun. Când îi ai pe ăia de la Mondenii în trust şi faci mizeria de Cronică, chiar nu te apucă o jenă când te uiţi la ce fac oamenii ăia acolo şi la ce faci tu?
Ideea e că Cronica a pierdut mulţi fani în ultimii doi ani - enorm - îţi dai seama doar citind comentarii pe YouTube.
Încă ceva ciudat - în timp ce Mircea Badea a evoluat, iar umorul său s-a dezvoltat tot practicându-l în fiecare seară, la fel şi modul în care îl exprimă, Cârcotaşii au involuat până la asasinarea spiritului telespectatorului. Nu că ar fi avut umor prea mult înainte, dar măcar era ceva de capul lor. Acum sunt zero!

Să se ţină cont că nu prea i-am plăcut niciodată pe Cârcotaşi şi am terminat cu ei în momentul în care au făcut un mishto penibil de Cristian Tabără într-o emisiune, iar pe Mircea Badea chiar nu l-am suportat într-o vreme! Numai că omul este cu şapte clase peste Huidu şi Găinuşă la un loc. Ăsta e adevărul, iar lucrurile se schimbă. Din păcate Huidu nu are nici o calitate care să mă facă să-mi schimb părerea şi persistă deja de prea multă vreme în idioţenia lui.
Fără Cronică e un om terminat şi nu ştiu cât o să mai ţină şi aia. Dar măcar îi va rămâne topul de pe KissTV.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu