miercuri, august 06, 2008

Le Blog de Udrea

Doamne cât de proastă şi de tută poate fi Elena asta Udrea, această regină norvegiancă prezidenţială a ambiguităţii.
Toate postările de pe blogul ei sunt de o naivitate care te determină să te plesneşti cu capul de pereţi. Pe lângă asta sunt marcate de raportarea la ceea ce face ea şi ceea ce face Guvernul, care bineînţeles nu face nimic bine.
Cum dracu pot să stea ciumpalacii ăia ore întregi pe nenorocirea aia de blog şi să posteze zeci de comentarii fiecare? Unde mai pui că mulţi îşi plimbă languros buzele pe marginile rectului cucoanei cu o pasiune intensă.
În fine - am băgat şi eu trei comentarii în toată existenţa mea pe acel blog dintre care numai unul a fost aprobat. Ce să faci? Asta e am limbă spurcată, dar nu jignitoare. Oricum când citeşti celelalte comentarii de pe acolo îţi vine o greaţă de a şi te mai gândi să-i dai o replică fufei blonde.
Şi mă mâncă limba a dracului de tare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu