marți, august 12, 2008

Blogger Pro

Aşa în rătăcirile mele pe internet am dat de un site destul de interesant. De fapt de site am dat după ce am dat de blogul unui băiat din Australia care e blogger profesionist. Ideea e că susţine că face vreo 20.000$ pe lună din blogul său. Nu am nici un motiv să nu îl cred mai ales că a făcut site-ul Become a blogger, unde înveţi din nişte clipuri video cu să-ţi faci un blog pe un domeniu al tău şi cum să instalezi wordpress pe el. Clipurile sunt foarte detaliate pas cu pas şi trebuie să fi super mega retardat să nu te descurci.



Dar nu asta e ideea. Poţi să te înscrii la newsletter-ul lui şi să primeşti săptămânal tip-uri care să te ajute să devii blogger profesionist. În plus poţi să dai download gratis la e-book-ul său despre acest subiect. Eu l-am descărcat, încă nu l-am citit, dar pare foarte detaliat te învaţă tot ce a învăţat el pe pielea lui timp de trei ani de zile.
Am mai dat eu de bloggeri profesionişti pe net şi toţi cereau pe e-book-ul lor câte 40-70$ şi nu prea ştiai ce găseai înauntru. Aici e totul gratis şi de fapt te învaţă cu linguriţa de la zero cum stă treaba cu blogurile şi cu făcutul banilor din ele, chiar dacă habar nu ai ce e ăla un blog.
Mi s-a părut foarte interesant. Nu aveţi ce pierde - e gratis!


Un comentariu: