miercuri, august 20, 2008

Am trecut pe Opera

Mi-a plăcut întotdeauna Internet Explorer, dar nu ştiu ce mama dreak are în ultima vreme. Se blochează destul de des şi de multe ori mi se închidea singur. De câteva ori când eram în focul informării pe internet mi se închideau toate ferestrele şi taburile din senin. I-am dat remove şi l-am instalat din nou dar tot probleme.
Am descărcat Firefox, dar nu mi-a plăcut deloc nici designul şi nici cum se încărcau paginile şi nici aranjarea elementelor unor site-uri pe care în Explorer le vedeam într-un fel iar în Firefox în altul. Aşa că am trecut la Opera care pare destul de făinuţ, plus că poţi descărca şi aplica o grămadă de skin-uri şi e practic şi încarcă de două ori mai rapid ca Firefox. Da tot îmi pare rău după Explorer. Poate o să revin la el când apare IE8...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu