marți, mai 20, 2008

Ziua de astăzi

Astăzi se anunţă una dintre cele mai plictisitoare zi.
De fapt, ziua a început destul de nasol. Nu cred (de fapt sunt sigur) că nu m-am odihnit cum trebuie peste noapte. Mă simt ca şi cum aş fi lucrat 48 de ore non-stop la vreo carieră de piatră ca ocnaşii.
Cel mai bine mi-ar cădea acum un tratament de forţă. Cineva să ma lege de picioare şi de cap şi să tragă în direcţii opuse. Am o senzaţie de parcă după ce am terminat de muncit la ocnă cineva m-ar fi îngrămădit într-o cutie de chibrituri.
Habar nu am ce voi face astăzi - pentru că de fapt nu am nimic de făcut. Cred că voi mai pierde timpul pe la Tv şi pe internet apoi mai târziu am impresia că voi merge să beau o bere, două, trei, aşteptând să se facă seară...noapte
Cam atât.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu