joi, mai 01, 2008

Mi-am facut blog

Habar nu am de ce, pentru ca nu prea imi place sa-mi postez dejecţiile mentale, care de altfel sunt destul de ciudate şi atipice, dar totuşi voi face nişte tentative din când în când.
Din nefericire multe chestii din ţara asta mă scot din minţi sau pur şi simplu nu le înţeleg pentru simplul motiv că lumea a luat-o razna.
Am prins 12 ani de comunism aşa că cei 7 ani de acasă i-am împlinit într-o atmosferă decentă şi lipsită de dăstrăbălarea perversă pe care o au tinerii în ziua de azi. Sunt lipsit de orice urmă de snobism. Nu am X5 şi nici nu vreau unul nici măcar cadou; am un Alcatel de 200 de lei fără cameră şi fără senzori pentru extratereştrii, pentru că telefonul e un telefon şi vreau să vorbesc la el nu să mă încurc în funcţii şi botoane.
Ce altceva?...Mah nu mă prea pricep la postat pe blog...hmm.
Nu vreau să am trafic pe pagina asta, iar daca nu va veni nimeni pe ea, eu voi fi foarte fericit.
Oare va da Mircea Badea de pagina asta şi mă va face dobitoc în emisiunea lui? hmm...că am auzit că mai greblează pe aici. Ar fi foarte tare şi nici nu m-aş supara cum fac idioţii de se cred gurişti ai blogurilor.
Acesta e un site la care fac update cu ce produce bila de pe umeri. De pe la începutul internetului am avut o pagina persoanală şi era un chin să o aduci la zi cu texte înecate prin codurile HTML, limbaj pe care trebuia să-l ştii şi te chinui cu tot felul de editoare. Acum cu web 2.0 e doar mai uşor.

Ps. Username-ul meu tradiţional este Lastexit. De ani buni!


2 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog. Asa m-am apucat si eu, fara sa stiu de ce si fara sa stiu ce voi scrie. Si uite cate posturi am acum

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Eu mai am vreo doua pagini in care am posibilitatea de a scrie jurnale sau ceva asemanator blogului si nu prea le-am folosit. Dar de asta cred ca ma tin...
    Salut

    RăspundețiȘtergere