vineri, mai 30, 2008

Prin Pădurea Felix

Mâine, pe data de 31 mai, sâmbătă, am program stabilit.

Mă voi înfiinţa în staţiunea Băile Felix, pentru a participa la o acţiune de curăţare, ecologizare (mai pretenţios) a Pădurii Felix care înconjoară staţiunea.
Nu mă duc de capul meu, pentru că dacă aş face-o, nu ar ieşi nimic.
Acţiunea este organizată de Clubul Rotary Oradea şi oricine este binevenit, fiind asigurate mănuşi şi saci.

Pe lângă strâns hârtii şi pet-uri lasate de turişti, mă voi ocupa şi făcutul unor poze, din moment ce sunt fotograful oficial al Clubului Rotary din Oradea. Nu mă laud că nu am nici un beneficiu, nici un leu şi nici măcar parte de fani şi admiratoare nu am - hehe (n-am râs deloc).
Am ajuns astfel, deoarece tatăl meu este membru fondator al Rotary in Oradea şi eram singurul de pe acolo cu un aparat foto decent (adică nu o cutie argintie pe care o pierzi de obicei prin buzunare), iar ei aveau nevoie de poze pentru a le pune pe site-ul clubului. De atunci când au vreo acţiune hop ţop şi eu la făcut poze.
Cam atât!

Poate în zilele următoare voi posta nişte poze cu Oradea pe timp de vară...


Un comentariu: