miercuri, aprilie 02, 2008

Despre mine

Să vedem - încerc ceva mai amănunţit să nu semene ca un profil de pe o reţea de socializare.
M-am născut pe data 25 august 1977, la Spitalul Judeţean din Miercurea Ciuc. Legenda spune - fiind propagată şi întreţinută cu intensitate de soră-mea - că am văzut lumina zilei defapt pe 23 august 1977, dar maică-mea m-ar fi ţinut ascuns două zile sub pat pentru a-mi oferi o şansă la o zi de naştere normală, în sensul că m-aş fi simţit de doi lei toată ziua de 23 august şi nebăgat în seamă, toată lumea fiind la manifestări şi aducând omagii conducătorului iubit, tovarăşul Nicolae Ceauşescu. După 12 ani (din care 6 au fost acceptabili şi 6 oribili) familia s-a mutat imediat după Revoluţie, la Oradea, moment în care mi-am dat seama ce înseamnă viaţa cu adevărat şi că poate fi şi frumoasă, iar multe au căpătat un alt sens, pozitiv.
În fine ce altceva?
Îmi place mult fotografia. Deşi nu cred că am vreun talent prea mare încerc, şi nu mă las pentru că o altă activitate mai relaxantă pentru mine nu există. Trag la poze din 2003, iar la o parte din fotografiile mele se poate ajunge la linkul de Photo si click pe banner-ul de DeviantArt. Întodeauna încerc să aibă ceva artistic în ele.
Am şi alte gânduri mult mai profunde în bilă, doar că acelea nu vor ajunge niciodată pe acest blog care se ocupă doar de partea lumească, care în realitate ocupă foarte puţin din creierii pe care îi (mai) am
În general nu îmi plac oamenii şi sunt un fel de Daniil Sihastrul, exceptând partea de sfinţenie. Nu-mi place să-mi pierd nopţiile cu distracţii cretine gen cluburi. Nu-mi plac aglomerările de oameni, gălăgia lor şi datul în spectacol. De fapt îmi provoacă greaţă. Ascult muzică rock şi metal în special made in Finland, şi uneori d-ăstea mai eurodance sau house (oricum i-ar zice).