vineri, iunie 27, 2008

Deci nu mai pot

Nu-i aşa că nimeni nu urăşte artificiile?

Ei bine, eu le urăsc. Nu le suport. Îmi bag picioarele în toţi producătorii de artificii, în toate artificiile de la concerte, Crăciun, An Nou şi alte evenimente de doi lei şi în toţi cărora le plac, le folosesc şi stau cu ochii beliţi la ele ca nişte dobitoci. Dacă cineva se simte ofensat - bagă un comment şi înjură-mă dacă nu îţi convine. Mi se rupe.

Băh stau pe aceaşi stradă cu unul dintre fraţii Micula. Da băh miliardarii în euro, dolari sau ce pielea mea vrei, care deţin European Food, European Drinks, Scandic Distilleries, berea Burger şi toate cipsurile de doi lei pline de E-uri pe care le consumaţi cu atâta plăcere dementă.

Să nu crezi cumva ca dacă stau pe aceaşi stradă o fi şi eu un pulic bogătaş. Dă-te băh. Are dobitocul aici o vilă, una din zecile pe care le au aştia doi în tot judeţul Bihor. De fapt frate-su işi construieste şi el un palat (când zic palat, zic palat) chiar la o sută de metri mai în jos. Că e pe la marginea oraşului si e mishto, şi toţi ăştia potenţi s-au mutat aici. Aşa să te gândeşti că drumul nu era asfaltat, dar cum s-a mutat viceprimăriţa UDMR-istă (o vacă), a doua zi au şi început lucrul ca să nu-şi fută asta limuzina.

Oricum, pe dobitocu' de Micula, de două ori pe săptămâna îl fute grija pe la ora 10 noaptea să se joace cu artificiile. Dacă crezi că sunt din alea pe care le tragi tu de capul tău de la balcon de Crăciun sau de Anul Nou, eu zic să te mai gândeşti odată. Artificii, artificii în toată regula trase de la sol, aşa cum vezi în oraş de Anul Nou cu toate şmecheriile aferente. Chestia asta se întâmplă de vreo şase ani. Şase ani, de două ori pe săptămână - să-ţi bubuie în cap un tâmpit, e destul să te saturi de artificii definitiv. Stai şi tu relaxat pe la 10 seara şi deodată cazi de pe scaun şi dai în atacuri de panică că bogătaşului îi plac luminile colorate pe cer, trase de la vreo 70 de metri de sufletul tău.

Păi dă-o în aia a mă-sii de treabă. Ce dracu. Freci oamenii la cap, doar că altă distracţie nu ţi-ai găsit, tu bogătaş la 50 de ani. Deci pun pariu că nu poate, că la poziţia 2 sau 3 în Top 300 Capital, ar trebuie să atârne la uşa ta toate purtătoarele de vagin din univers. Bine că poate trage artificii în loc de orificii.

Nişte poze de la fereastră, cam proaste pentru că sunt cu focus manual şi cu ISO de 1600.






4 comentarii:

  1. auzi dar ce aparat de fotografiat ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am un Canon EOS 350 D cu obiectiv de 18-55mm si un Obiectiv Tamron de 70-300mm care de fapt ii un tele -zoom.
    Canon 350

    RăspundețiȘtergere
  3. super tare aparatul. vreau sa imi iau si eu ceva mai bune decat ce am acum care nici nu il pot numi aparat. e mai mult un microcip cu un senzor optic si un lcd :) oricum ma gandeam tot la un canon S2 IS. ca nu imi permit deocamdata ceva mult mai performant...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai - ce sa zic - Al meu e un Canon DSLR, care de fapt ii diferit de Canon S2 IS, in sensul ca e de fapt un aparat clasic dar digitalizat. Nu folosec LCD la fotografiere pt ca nu se poate ci doar trec pozele in revista si arata Meniul. Ma uit prin viewfinder(nu stiu cum ii zice in ramana) cand fotografiez, plus ca nu filmeaza pentru ca asa cum am zis e clasic, nu in sensul ca e vechi, dar e facut pt fotografie de definitie. Eu iti spun parea mea - nu mi-as lua din astea argintii care au zoom optic si alte chestii. In primul rand nu poti schimba obiective la ele, iar zoomul optic beleste imaginea la un moment dat. Cu un DSLR poti pune pe el obiective macro, zoomuri, telezoomuri si orice vrei, iar calitatea nu are de suferit deloc. Eu as fi de parere sa mai strangi ceva si sa-ti iei un Canon 350D (8 megapixeli) sau 400D (10 Megapixeli) care e urmasul lui 350 sau sa stai sa astepti pana scot cei de la Canon cel de dupa 400D. Cred ca intr-un an si ceva il scot. Oricum e mai bine sa strangi ceva bani si sa folosesti ce ai acum si cand poti sa iti iei o scula care te poate tine si 5-6 ani si sa fie la fel de performanta si atunci. Dar bineinteles faci cum vrei :)

    RăspundețiȘtergere