joi, mai 08, 2008

Clipul Antena 1 si Antena 3 interzis de CNA

Acesta este clipul "Alege-ţi stăpânii cu grijă" interzis de CNA. Îmi voi da cu parea mâine, că acum mor de somn.




Am revenit. După cum se vede funcţionez cu întârziere. Asta e.
Am văzut cel puţin 6 alte bloguri care dezbăteau chestiunea spotului interzis de CNA. Aşa că nu sunt foarte original, dar niciodată nu m-am lăudat că sunt, deşi uneori îmi reuşeşte. Să vedem ce se va întâmpla în viitor.
Da, deci clipul cu pricina. Băi - comunişti ăia de la CNA. Asta o ştie toată lumea. Un grup de aserviţi politic puşi acolo pentru un salariu baban, care freacă menta toată ziua citind rapoarte venite de la probabil nişte fătuce care belesc ochii de dimineaţa până a doua zi dimineaţa în monitoare pentru a prinde vreun motiv de a aplica o amenda posturilor TV. Amenziile aplicate de CNA sunt destul de mari aşa că iese bani frumoşi din treaba asta.
Spotul e foarte bine realizat - asta dacă stai să mă întrebi pe mine - dar foarte greu de înţeles pentru un număr de cetăţeni ai acestei ţări, cetăţeni care se afundă voit cu o ambiţie de invidiat într-o bălarie de tip manelist, unde ... (Voi vorbi altădată despre acest subiect). Dar nu e de bine oricum. Uneori mă întreb dacă mai există educaţie în ţara asta.
Citeam un comentariu pe YouTube, cum că acest clip e superb. Da superbă grafica. În rest e sinistru, înfiorător şi extrem de adevărat. Starea de spirit surprinsă este atât de bine redată de melodie, de portretizarea poporului dar mai ales de fizicul stăpânilor, încât când l-am vizionat pentru prima oară mi-au trecut fiori reci pe şira spinării. Vrem nu vrem cam aşa suntem noi, cei mulţi, în faţa stăpânilor. Pentru că ne-au ajuns stăpâni şi au încetat de mult să ne mai fie reprezentanţi, aşa cum doreşte CNA-ul să ne explice. Vezi Doamne - ei sunt reperezentanţii poporului. PE DRACU! reprezentanţi. Adică cine? Umflaţii ăia care le dorm în Parlament ca porcii, îşi votează salarii jenant de imense şi privilegii peste număr, cei care ne dau cu flit, dar care ne vor impozitele cu o precizie de ceas elveţian, umilindu-ne în fiecare zi...etc, etc. Dar bănuiesc că se ştiu toate acestea.
Privesc la candidaţii care se perindă pe la posturile TV pentru emisiuni electorale şi care ţin discursuri, cerându-ne să-i votăm. Interesant cum vine campania electorală şi cuvinte ca "popor", "interesul public" - blah, blah, blah - sunt rostite cu atâta sinceritate mincinoasă de aceşti indivizi pe care de fapt şi în realitate îi dore în cur de proasta naţiune. Funcţia înseamnă un salariu mare garantat, acces la posibilitatea de a da tunuri foarte mari cu doar riscul unei anchete penibile (de ochii lumii) a DNA-ului. Asta dacă se află ceva. Dacă nu! - trăiţi-ar familia.
Ca să închei, clipul are o atmosferă de dictatură evidentă - şi orice om care e cât de cât ancorat în realitate, cred că şi-a dat seama până acum cine este cel bagoslovit cu apucături dictatoriale în ţara asta. Da. E primul marinar al ţării - navigator şi totodată incendiator de nave. Nu ştiu pe care o face mai bine, dar o să anunţ când îmi dau seama. Eu unul mă îngrozesc de-a dreptul la perspectiva că acest individ va mai apuca un mandat de preşedinte. Mintea mea nu poate accepta acest lucru, dar există o posibilitate ca ideea să devină realitate. O realitate care mă sperie, care mi-a implantat în creier sămânţa gândului plecării din ţară. Eu care nu mi-am dorit aşa ceva niciodată şi care produc în paralel automat gânduri care combat gândurile de plecare. Caut motive să stau aici şi nu mai găsesc. Aşa am ajuns să mă agaţ de motive puerile. Dar dacă Băsescu va fi reales - voi pleca fără a întoarce privirea înapoi.
Cu ce avem la ora asta în materie de stăpâni - clipul acesta are toate şansele să devină realitatea României. Se lucrează la asta. Fiţi fără grijă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu